יום שני, 24 במרץ 2014

זה מה שנשאר מהמטוס המלזי

עכשיו שהחליטו סופית שכל נוסעי המטוס המלזי ניספו, מה שיישאר לי מכל החוויה הזאת זה בעיקר זה שקורטני לאב החליטה שהיא מצאה את המטוס.

קורטני לאב משוגעת באופן כללי זה דבר ידוע.
לא הייתי כותב עליה מילה אחת בבלוג  אבל עכשיו אני כבר יכול להתאפק.
והאמת מגיע לה קצת מקום של כבוד. אני אפילו קצת מצטער שלא הכנסתי אותה בפוסט הקודם.
אבל מה כבר יש לכתוב עליה?
אמא שלה הוציאה אותה מהחזקה של אביה הביולוגי כי הוא הביא לה LSD בגיל 5, בגיל 9 הובחנה כאוטיסטית, בגיל 14 נעצרה פעם ראשונה (על גניבת חולצה), פרנסה את עצמה אחל משנות העשרה במשך שנים כחשפנית, הייתה הסולנית של Faith No More בתחילת דרכם (והעיפו אותה), נגנה בס ב Babes In Toyland (והעיפו אותה), את האלבום הראשון של הלהקה שלה Hole הפיקה קים גורדון מסוניק יות', ובעקבותיו הלהקה טסה עם Mudhoney לאירופה וחממה את The Smashing Pumpkins בארה"ב, למדה בודהיזם, נכנסה ויצאה ממרכזי גמילה מסמים אינספור פעמים, למעשה הבת שלה ושל קורט קוביין נלקחה ממנה אחרי שגילו שהיא לקחה הרואין בזמן ההריון, כשהיא לא הייתה מסוממת היא הייתה סתם שיכורה (ויש מספר תוכניות אירוח שיוכיחו את זה), וכמובן יש לא מעט מאמינים שהיא עומדת מאחורי המוות של קורט קוביין. וברור שהבאתי רק את קצה הקרחון.
בקיצור משעממת או במילים אחרות למיילי סיירוס יקח עוד יובל בשביל להגיע לכמות השערוריות שקורטני הייתה מעורבת בהם. אבל עם כל הבלאגן את המוסיקה שהיא עשתה אי אפשר לקחת ממנה. האלבום הנ"ל הוא האלבום השלישי של HOLE, זה האלבום שהיא צורחת בו הכי פחות אני חושב שהוא המצליח והמוצלח מבין ארבעת אלבומי הלהקה.


hole - celebrity skin by oded It on Grooveshark

** אני עושה ניסוי לעבוד קצת עם Groovshark איכות המוסיקה טובה בהרבה מ YouTube

בשביל מי שרועש לו מידי, שינסה את האלבום הזה:



The Tourist company מגיעים מקנדה. רשמית הסגנון נקרא פרוגרסיב-פולק, אבל למי אכפת העיקר שזה יפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה