יום רביעי, 15 בינואר 2014

הלהקות המעולות שאני שומע עכשיו ואתם לא מכירים

טוב, אני ינסה לעשות את זה מהלהקה השקטה לרועשת:

לכל להקה יש סיבה שהיא פה היום:

אני מביא את Lisa\Liza לא כי הם הפילו אותי מהכיסא אלה בעיקר כדי שתבינו כמה שאני מסכן.
זו הלהקה הכי שקטה ברשימה ובכל זאת כששמעתי אותם בבית אשתי (היקרה ואהובה) אמרה לי כשסגרתי:
"הפסקת סוף סוף את הרעש הזה? הרגת אותי!"
אני מודה שבשיר הראשון ליסה נשמעת צווחנית במיוחד, אבל בשאר השירים היא נרגעת עם הדיצבלים ומקבלים מוסיקה שקטה ונעימה.


בקיצור עכשיו שהבנתם כמה שאני מסכן נגיע לדברים הרציניים:

Annabel.
הסיבה שהם פה זה כי הם פשוט טובים וגם כי יש לי בעיה.
יש לי קטע מוזר כזה, שאם יש 2 להקות עם אותו שם אני חייב להקשיב לשתיהם. לא חסר דוגמאות:
nirvana ,hunters, my life story (את נירוונה אפילו תבעו על גניבת שם הלהקה)
אז במי אתם חושבים שבחרתי?
Annabel זמרת ששרה סוג של פופ ביפנית ושרה למשחקי וידאו וסדרות יפניות:

או Annabel להקת אינדי-רוק אמריקאית עם אותו שם?


אכן בחירה קשה.

במילים אחרות אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו.
(אם אין לכם כח לשמוע את כל האלבום, השיר האהוב עלי מהאלבום הנ"ל הוא 7)

הלהקה הבאה פה כי מה שקרה זה פשוט לא יאומן.
לפני כמה חודשים מצאתי את Lilac Daze שמעתי, נהנתי, עשיתי להם LIKE בפייסבוק המשכתי הלאה בחיי.
ואז אני מקבל מהם פרסום שהם בדיוק במסע הופעות עם Foozle (שאתם בטח זוכרים מהפוסט הזה, באמת באמת האלבום הכי טוב שלא שמעתם ב 2013)
זה לא ייאמן. הגעתי ל 2 הלהקות האלה במקרה בלי לדעת שיש ביניהם קשר, והם במסע הופעות ביחד??
טוב, אני מבין שאתם לא מתלהבים כמוני אבל אם תקחו בחשבון ששתי הלהקות לא מגיעות ביחד ל 1000 לייקים בפייסבוק אולי תצליחו. זה חסר סיכוי לחלוטין!!!!!!
אולי מישהו מלמעלה מנסה לרמוז לי משהו?
מישהו! תסדר כרטיס טיסה לארצות הברית דחוף!



הלהקה האחרונה פה, כי היא קשורה לפוסט הבא שאני מתכנן (ואם הוא יצא לפועל הוא יקח קצת זמן)
וכן, היא אחרונה כי היא הכי רועשת (מה שהופך אותה לאפילו יותר טובה)

קבלו את Whirr, באמת התלבטתי איזה אלבום שלהם לשים.
לא יודע למה, בסוף החלטתי לשים את זה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה