יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

שירים ליום ירושלים (אלטרנטיבים, שירים אלטרנטיבים ליום ירושלים)

טוב, זה לא בדיוק יום ירושלים היום.
אבל..מממ.. אומרים שמאז צוק איתן יש כל יום מהומות בירושלים לא?
רק הבוקר שמעתי בחדשות שזרקו במזרח ירושלים בקבוקי תבערה!
אז מצויין! פוסט חגיגי לכבוד יום ירושלים!


אם היו עוקבים קבועים לבלוג שלי הם בטח היו שמים לב שאני אוהב מאד את Will Oldham  או בשם הבמה הנוכחי שלו Bonnie Prince Billy . לפני שהוא ניהיה Bonnie Prince Billy היו לו כל מיני שמות אחרים. בזמן שהוא קרא לעצמו Palace Music הוא הוציא שיר בשם Old Jerusalem, באמת שעברתי על המילים של השיר הזה כמה פעמים וקשה לי לקבוע למה הוא החליט לקרוא לשיר ככה, אבל נו מילא:



Francisco Silva הפורטוגלי כנראה גם אהב את השיר של Will Oldham הוא החליט לקרוא ללהקה שלו (שזה בעצם הוא) על שם השיר הנ"ל.
ככה שאין ברירה, להקה בשם Old Jerusalem לא יכולה לא להכנס לפוסט הזה:



אהבתם?
הנה כל ה EP האחרון שלהם:



טוב, שניה הפסקה מכל הפולק הזה. לא נראה לי יצא לי לכתוב על Matysyau פה בבלוג. לפני הרבה שנים הייתי בהופעה שלו ופשוט הייתי מאושר. חרדי קופץ בבארבי, שר ראפ, קצת רוק, ו 99 אחוז מהקהל חילוני. והופעה פצצה!
לא לדבר על ההצלחה העולמית, על שיתוף הפעולה המדהים עם POD ועם עוד רבים וטובים.
מאז הוא הספיק לעבור חסידיות, לגלח את הזקן (הוא קצת מזכיר את מוקי עכשיו)  ולחזור בשאלה.
לפני חודשיים הוא הוציא דיסק חדש.
ולעינינו היו לו לא מעט שירים על ZION, אבל שיר אהבה כזה לירושלים אין אפילו בעברית:



יום ירושלים שמח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה