יום חמישי, 19 ביוני 2014

דמיאן ג'וראדו בישראל

יייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

רק חזרנו מיומיים של פיקסיז וסאונדגארדן ומגלים שפאקינג דמיאן ג'וראדו מגיע להופעה בישראל.
ההופעה של דמיאן ב -11 בספטמבר.
מי שלא מכיר את דמיאן ג'וראדו (damien jurado) מוזמן להציץ בפוסט קצר שכתבתי עליו לא מזמן
ואני משלים חוב מהפוסט ההוא, קבלו את האלבום האחרון שלו:

Brothers and sisters by oded It on Grooveshark

*** ערוך 23/06/2014 ****
אני מוסיף את רשימת השירים שהוא ניגן בבלגרד בתחילת החודש. אני יכול רק להמר שהרשימה תיהיה זהה למה שהוא ינגן פה. יש הרבה שירים משני האלבומים האחרונים ומעט ישנים:

Damien Jurado - Set List by oded It on Grooveshark

*********************

עוד קצת חדשות:
בפוסט הראשון שלי בבלוג פרסמתי על להקה אוסטרלית בשם Husky. והנה הם מוציאים דיסק חדש בקרוב. הסינגל הראשון יצא בסוף החודש ומן הסתם 2 שניות אחרי זה אני ישתף אותו בפיסבוק שלי.

Lilac Daze מצטרפים לליבל של The hunters שנקרא מספרים שחורים והוציאו סינגל חדש (בקרוב ה EP)

הערוץ של ה EELS שתפו את כל השירים מהאלבום החדש. עשיתי להם טובה ואחדתי את הכל לרשימת השמעה אחת של האלבום. אפילו בסדר המקורי. אני כזה נחמד!!!



אני חייב וידוי קטן. למרות שאני חולה על ה EELS. זה לא האלבום הכי טוב שלהם....

באיחור רב מאוד גיליתי רק לא מזמן שהסולן של Grandaddy הידוע כ Jason Lyte הוציא אלבומי סולו בשנים האחרונות.
הנה האלבום האחרון שלו מ 2012 Dept of Disappearance
Dept. of Disappearance - Jason Lyte by oded It on Grooveshark

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה