יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

JUNIP!!!

ייייייייייייייייייייייייששששששששששששששששששששששששששששש!!!!

איזה כיף!!!!!!

Junip מגיעים לארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני כל כך מאושר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דבר ראשון תודה לכל החברים ששלחו לי לינקים לידיעה המרעישה.
דבר שני, לא תכננתי לכתוב פוסט כי אני עסוק בלשמוע רשימות סוף שנה  (כמו שכבר כתבתי מכיוון שכותב בלוג זה הוא אדם לא רציני פה לא תופיע רשימה כזאת)  כך שאני בעצם חוסך לכם לקרוא את הסיכומים בעצמכם ויביא את הלהקות שבאמת היו שוות ב 2013 פה בבלוג. אבל הידיעה ש Junip מגיעים כל כך משמחת שאני לא יכול לא לכתוב פה פוסט עם השירים שלהם שאני כל כך אוהב.

לפני זה, קצת רקע על הלהקה:
JUNIP התחילו כ-2 חברים, חוזה גונזלס בקולות וגיטרות ו Elias Araya בתופים (שפרש לא מזמן), הם צרפו אליהם את הקלידן Tobias Winterkorn. הם הוציאו EP בשנת 2000, אבל מהר מאוד התמסמסו כשחוזה גונזלס הצליח לבד בקרירת סולו כפולקאי מזוקן  .
חזרו ב -2005 לעוד EP ושוב כשהאלבום שלהם Fields יצא ב - 2010 (כשאפשר היה לקבל אותו עם 2 ה EP-ים הקודמים).
השנה יצא להם שוב אלבום, שפשוט נקרא כשם הלהקה, הוא פחות טוב מהראשון, אבל ללא ספק אלבום נהדר.

** טוב, תכננתי להכניס את השירים שלהם שאני אוהב במיוחד, אבל מצאתי playlist ביוטיוב של האלבום הראשון
אז אני חוסך לעצמי לבחור שירים (:  **

האלבום הראשון שלהם +שירים מה EP-ים שיצאו לפניו:




והאלבום השני  במלואו:



למתקדמים: הנה לינק לשיר שהם מחדשים

אם הגעתם עד פה, הנה האלבום השני של חוזה גונזלס, אין כל כך קשר למוסיקה שהוא עושה בסולו ועם Junip, אבל ההנאה מובטחת


לחשוב שאני הולך לעמוד בבארבי ולראות את JUNIP מזכיר לי איזה כיף היה לי להיות שם בהופעות ואז לראות את ההופעה כמה חודשים אחרי שוב.

לדוגמא:
ההופעה של Jesus & mary chain



או ההופעה של LOW



אז מי שלא תיהיה שהעלה אותם, תודה!
תתכונן יש לך עוד אחת לצלם ב-15 לפבואר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה