יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

אני לא מספיד את לו ריד, אני פשוט מתגעגע לנינטיז

בימים האחרונים כולם מספידים את לו ריד ז"ל (ובצדק), גם לי הייתה תקופה קצרה של velvet underground (שם הוא התחיל את דרכו) ותקופה יותר קצרה של לו ריד,
אבל ללא ספק השיר ששמעתי שלו הכי הרבה היה כמובן חידוש של נירוונה לשיר של ה velevet underground:


היום אני רוצה להעלות מהאוב שירי נינטיז שהלכו לאיבוד בתאום הנשייה ומידי פעם אני חוזר אליהם ונהנה, אולי עם הלהקות האלה היו עוד קיימות היום היינו שומעים את השירים האלה לעיתים יותר קרובות.

מי היה מאמין שזה שיר מאירלנד ולא מסיאטל:


כוכבים:


שיר ללא מילים:


השיר האחרון של להקת silverchair, הם הוציאו את האלבום הראשון שלהם בגיל 16 והוא היה הצלחה אדירה!
זה מזכיר לי להקה עכשווית (כי גם הם צעירים, באזור 18), קוראים להם The Orwells,  והולך להם לא רע. הם הוציאו לא מזמן EP  עם 4 שירים מגניבים, שווה לחפש אותם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה