יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

כעבור 20 שנה (ל in utero)

מודה ומתוודה, גדלתי על ברכי קורט קוביין.
לצערי לא פיזית, אבל הלהקה הלועזית הראשונה שלא יצאה מהטייפ שלי, שהפוסטרים שלהם מילאו את החדר שלי, ושלא לבשתי חולצות שלהם לבית ספר כי היה אסור, היו נירוונה.
אבל זה לא רק זה, כששמעתי שקורט הושפע מסוניק יות', פיקסיז ומדהני, הלכתי לבדוק מי הם, התאהבתי, ומאז אני לא מפסיק לבדוק.
בביקור החודשי שלי בחנויות הדיסקים, תמיד היה שמור מקום לחלק של נירוונה באוזן השלישית.
אביעד ואני היינו הולכים ועושים דיונים תור מי לקנות בוטלג(בדרך כלל הייתי נותן לו לקנות וצורב) , כשהתחילו ה MP3 החיפוש הראשון היה נירוונה, ואפילו התארחנו פעם אצל דן תורן ברדיו והשמענו חומרים נדירים שלהם.

ואחרי ההשתפחות, שאני מקווה שהסבירה שכבר בתיכון, אי אפשר היה להפתיע אותי בשום פרט טריוויה או סינגל, בא נדבר תכלס!
נירוונה הוציאה בסה"כ 3 אלבומים!!!
bleach



NeverMind



In Utero



ושימו לב לנתונים הבאים!!! בנוסף ל-3 האלבומים יצאו ללהקה:
3 אלבומי הופעה חיה
4 דיסקים של אוספים
3 מארזי דיסקים (שמכילים סה"כ 13 דיסקים)
ואני מדבר רק על אלבומים רשמיים של הלהקה!!!!!!!!!!!!!!!!! (כמות הלא רשמיים היא עשרות, וסביר להניח שאפילו יותר)
וכמה שאני אוהב את נירוונה זה מרגיז אותי. זה מרגיז אותי כי 99.9 מהשירים שיצאו באלבומים שהם לא ה-3 הרשמיים, כבר היה אפשר להשיג שנים לפני שכל המארזים והחגיגות יצאו. אז מה בדיוק מוכרים לנו?
אני אתן תשובה:
האוסף הכי גדול ומדובר יצא בשנת 2004 וקראו לו With the lights out, זה אוסף של 3 דיסקים שמי שלא מכיר שירים נדירים של נירוונה באמת יהיה מופתע, אבל בדיוק שנה אח"כ יצא אוסף לאוסף!! דיסק אחד שמכיל את השירים הכי טובים מהאוסף, ובשביל שלא תרגיש פראייר שאתה קונה נוספו באלבום 3 גרסאות חדשות לשירים של הלהקה!!!!
זה לא מטומטם??? אוסף לאוסף שיצא שנה לפני????


אז למה התכנסנו כאן היום?
כי אחרי כל מה ספרתי, נראה לכם שלא יוציאו ל in utero מהדורה מיוחדת של כעבור 20 שנה?????
ועוד אחרי שהוציאו ל nevermind  ו bleach???????
אז ברור שהוציאו, אם תקנו תקבלו שירים שאתם מכירים במיקסים שונים, לא שאני מזלזל, אבל יצא אוסף לזה?
אם אין מה להוציא, אז באמת לא חייבים.
ואני אומר את זה על הלהקה ששמעתי ואני שומע הכי הרבה.

ועוד קטנה לסיום:
אם תקנו ואתם בארה"ב תוכלו לקבל קעקוע אמיתי של נירוונה חינם!
http://pitchfork.com/news/52239-celebrate-nirvanas-in-utero-reissue-by-getting-a-free-nirvana-tattoo/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה