יום חמישי, 4 ביולי 2013

ליל דיקי (Lil Dicky)

קצת מוזר לי שאני נהנה מהאלבום של ליל דיקי (Lil Dicky)
א. אני לא שומע ראפ
ב. טוב עכשיו קצת חפירה:
יש אנשים שעושים מוסיקה רצינית, מילים של משוררים, תווים מוקפדים וכיו"ב. ויש כאלה שלא רק שעושים את המוסיקה בסבבה אלה מקפידים שתרגיש במופע סטנד אפ כשתשמע אותם.
(מישהו אמר ויתרתי?) 

זה העניין עם ליל דיקי. אני שומע אותו ומתפוצץ מצחוק, עכשיו לא חסר אמנים שעושים את זה, חלקם אפילו סטנדפיסטים
אבל אין מה להגיד הבחור יודע לעשות ראפ.
הוא מפוצץ בכישרון.
אז מה הבעיה בלשמוע אותו?
יש לו להיט אינטרנטי 

 ולשמוע אלבום של מישהו עם להיט אינטרנטי ולהנות מרגיש לי קצת כמו לשמוע להנאתי את גנגם סטייל (מצטער פה לא יבוא קישור)
אבל זה לא משנה!
והסיבה שזה לא משנה זה כי הוא יהודי גאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נשבע לכם, שבשום מקום אחר לא תראו 2 בנות עם בקיני רוקדות ליד חנוכיה, וזמר ראפ מכה אותן קלות בישבן עם דגל ישראל. בטח לא ראפר ברמה כזאת גבוהה.
הלוואי שבארץ הזמרים היו מדגישים את היהדות\ציונות שלהם רבע ממה שליל דיקי מדגיש. העטיפה של האלבום, כל שיר, כל קליפ, ראיונות, מדהים!!!!
וזה הסיבה שאני רוצה להעלות הצעה. כמו שמיבאים ספורטאים מכל מיני ארצות שייצגו אותנו בתחרויות, להביא את ליל דיקי לארץ! דחוף!!!!
ועוד משהו, הוא נותן להוריד את האלבום חינם:

מכיוון שאין לי כוונות לעדכן את הבלוג באופן קבוע אלה ספונטני, אני מרשה לעצמי כמה המלצות לאו דווקא של אלבומים חדשים. ומכיוון שאני איש של אלבומים ולא של שירים יהיו פה רק אלבומים:
מסתבר ש filter  עוד קיימים והוציאו אלבום חדש. אז עד שיצא החדש של Nine inch nails:

כשבא לי משהו שקט, בזמן האחרון, אני שומע בעיקר את husky מאוסטרליה, שהבטיחו שבקרוב יצא אלבום חדש:

אין מה להגיד, YOUTUBE  יכול לפעמים לתת לך בהמלצות אלבומים נהדרים, בזמן ששמעתי לי את crooked rain של פייבמנט קבלתי המלצה ל:

תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה